sophie

JAG BYTER BLOGG
Hej hörni! 
Ni kanske undrar varför min blogg ser ut som den gör just nu, och grejen är att jag härmed byter blogg. Mest för att designen på den här bloggportalen blivit så krånglig, att jag nu bara vill göra det enkelt för mig. Hursom, ni kan fortfarande hitta alla mina inlägg på den nya bloggen, dock inte under rätt kategorier än, men jag jobbar på det! 
 
Från och med nu kan ni alltså hitta på mig min nya blogg HÄR, eller på http://nouw.com/sophieatworld. Jag vet, det är ett lame name, men med tanke på att min youtubekanal heter det, makear det mer sense att min blogg också heter det. Dessutom är det tusen gånger coolare än allaroundtheglobe. Ja, det var det. Over and out, vi ses på andra sidan (alltså nya bloggen då)!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress