sophie

WEEKLY VLOG - SYDNEY, AUSTRALIA
Well, här var det tyst. Det har varit ganska så fullt upp här i landet Downunder de senaste dagarna. Vi har försökt planerat en hel del (vilket ni får veta snart!!) och så har vi försökt uppleva Sydney så mycket som möjligt. VI har ju numera sol typ varje dag så vi försöker tan up. Än så länge går det rätt bra. 
 
Iallafall, efter en skön utekväll och en mindre skön jag-vaknade-innan-nio-morgon ligger jag nu aspigg och fresh i mitt rum som jag delar med nio andra och tänkte dela med mig av min första weekly vlog från Australia. Yes folket, det blir weekly vlogs under tiden jag är här. Runt varje onsdag tänkte jag försöka få ut dem, beroende på internet och så. Men hoppas ni gillar det! Jag tycker det är kul, hoppas ni också gör det. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress