sophie

SYDNEY GENOM EN GOPRO DEL II

Jag har mycket bilder från min gopro. Som nybliven goproägare är jag typ obsessed. Som en nybliven mamma. Jag har tillochmed döpt den. Han heter Sam. Här är Sam i CBD igen. 

Här tog jag med Sam på bio. Just där stod vi dock på Central och väntade på tåget. Skulle ta en egobild men den vart halvt misslyckad. Något mer misslyckat var att vi tog fel tåg, åkte runt stan och märkte tjugo minuter senare att vi var tillbaka på Central igen. 

En till egobild. På vårt nya hostel. Jag tycker inte om det. 

Här är vi nere i China town/Thai town/Vietnam town. Jag tror inte de kan bestämma sig. 

I fredags gick vi ner till Darling harbour. Vill man bara till vattnet så är det denna hamn över The rocks/Circual Quay alla gånger. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress