sophie

SAKER JAG HATAR MED LIVET ATM
Wow okej så här kommer ett riktigt jävla positivt inlägg om livet. Känner ni inte för en massa hat och i-landsproblem kan ni sluta läsa här och så hörs vi om ett par dagar istället!
 
Till er andra, hej! Jag tänkte punkta upp mitt liv just nu. Det suger.
 
- Vi har haft sämsta vädret i Sydney de sista dagarna vi var där (Hej förövrogt jag är i Melbourne från och med inatt.), så jag har mest legat inne på den mest obekväma säng som finns på denna planet. Nu har jag äckligt ont i ryggen. 
 
 -Lina är sjuk
 
- Min dator vill inte läsa in min gopro. Aka inga bilder från den idag.
 
- Min blogg vägrar lägga upp bilder här. Så nä, inga bilder där heller.
 
- Min  DSLR kamera vägrar läsa in mina sd-kort, men på min lilla kamera funkar det fint. ALLTSÅ ÄR MIN BEBIS TRASIG.
 
- Jag måste fixa min DSLR imorgon, vilket säkert kommer kosta hundra mijloner och det har jag ju verkligen råd med nu..
 
- Speciellt eftersom jag igår åkte med äckligaste flygbolaget som sneaky sneaky överraskade oss på flygplatsen med endast sju kg handbaggage. Eftersom jag inte har skickat hem min väska än (tack där för att vi inte stannade i Sydney utan nu är backpackers istället. Japp, det är sant. Kanske glömt att nämna det.) så var det bara byebye niohundra jävla kronor. TACK JETSTAR <3<3<3. 
 
- Ska skicka hem min väska imorgon, kommer kosta mig typ 1500 kr och med tanke på hur mycket pengar jag fått slänga ut nu på onödiga saker så känns ju det ännu bättre. Kan dock inte heller ha med den överallt pga backpacker ni vet. 
 
- Vill hem. Bara hem direkt. Detta har nog varit de sämsta dagarna i mitt liv typ. Visste typ inte ens att så mycket saker kunde gå åt helvete. Ska packa ner mig själv i väskan jag skickar hem. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress