sophie

TENERIFFA DEL II
Dag typ tre åkte vi upp till El Teide, vilket är vulkanen på ön. Det är även Spaniens högsta punkt, och för att ta sig upp dit är det antingen gondola, eller att gå en möjligtvis lite omöjlig väg. Vi kom cirka två minuter efter att sista gondolan gått upp så vi fick nöja oss med att titta upp på toppen. Var dock pretty amazing views påväg till vulkanen, då endast sista 200 meterna är gondola, resten är bilväg. 

Jag var typ i hilmen. Get it? (Ser ni molnen bakom mig eller???)

Lina var pepp. 

Titta vad fint!!! Detta var en helt annan miljö än vad jag trodde fanns på Teneriffa, gillar det mycket. 

Dag fyra spenderades på stranden för att få lite färg. Fick även soleksem över hela min kropp, eksembarn som jag är. Det är inte lätt att vara jag i cirka något läge. Alls. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress