sophie

NITTIOSJU DAGAR - AUSTRALIEN
Vänner jag har något att berätta! Jag ska till Australien!!!!! OM TRE MÅNADER.
Okej, så som ni alla vet (eller inte vet) har min dröm sen små bebisben vart att åka till Australien, typ. Och nu ska jag flytta dit wiiii. Började planera i vintras, pendlade fram och tillbaka. Vilken stad som är bäst och när det är bäst att åka. Igår bokade jag och Lina två enkelbiljetter från Arlanda till Sydney. 9 september åker vi.
 
Waaaaow, tänker ni då. Och ja, det tänker jag med. Åstralia here I coooome. Shit shit. har så stora förväntningar och är så taggad på det, men också på sista tiden i Sverige innan vi åker. Ska grilla, träffa mina käraste, åka på små utflykter, sova, njuta av sena sommarkvällar, ligga på en brygga, åka till Polen, bli sönderbiten av myggor, gå i skogen och prata svenska. Vet precis vad jag ska göra nu, vad jag kommer sakna i höst och det känns så skönt. Allt som gick snett i USA får jag nu nästan göra remake på. Samtidigt vet jag att 1. det fortfarande kommer finnas kvar hemma och att det tar cirka tre dagar för mig att trötta på det igen och 2. jag kommer komma hem lagom till den svenska sommaren igen och slipper missa den.
 
Åh, detta vart deep real quick. Nu ska jag göra en ny header, klippa vlog och sen sova. Hoppas ni vill hänga med mig under denna resa också, både här men kanske mest på min youtube-kanal (PromotarN). Puss. 

Här är en rättsåfin solnedgång från Teneriffa. 
 
Sara

härligt med australien, bodde i sydney innan och det är bästa staden alltså!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress