sophie

EN OTROLIGT PIGG TRÖTTIS
Jävlar vad jag är dålig på att sova på natten. Jag gick faktiskt och la mig för två timmar sedan. Hur mycket har jag sovit då? Jo, det ska jag tala om för er. Exakt ingenting har jag sovit. Kanske blundade till där runt ett till cirka två minuter över ett. Så mycket. Är expert på att göra allt jag inte ska göra. Vill sova och ställa tillbaka en vanlig dagsrytm. Men nä, let's not do that tycker min kropp. Jag vill vara utvilad imorgon så jag kan utnyttja min typ sista lediga fredag på hundra år. AS IF.
 
Så eftersom att jag tydligen har mycket bättre saker för mig klockan halv tre på natten (som tex att skriva hela detta pekfingerdansen-style) bjussar jag här på lite photobooth bilder för att min externa hårddisk fortfarande tycks ha semester och glömde lämna en lapp till vart den skulle. Det är svårt att hitta den. Jag må vara en jävel på att resa, men jag är väl ändå ingen dektektiv heller. (Lovar ska gå och sova nu)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress