sophie

BRÅVALLA 2015
Jag var på Bråvalla igår. Det var rätt grymt. Ganska så nice. Sjukt med underbart pga mina bästaste på kvällen. Allt som allt var det faktiskt riktigt härligt. Vi hade bra väder och allt gick smidigt. Vi tappade inte bort varandra vilket var ett plus, speciellt när mobilerna dog.
 
Line upen kunde ju vart lite bättre, men det gör inte så mycket ändå. Vi såg Norlie & KKV precis när vi kom, satte oss ner i gräset under stiftelsen och sen lullade vi runt mellan allt från Nause till Backyard Babies och en del okända band som visade sig vara rätt bra. Sen alltså. Klockan tio var det kent. BÄSTA. Alltså VERKLIGEN BÄSTA. Vet inte hur de gör det. Kan inte förklara mer än så. Allt blir liksom inte som jag tänkt det. Tips är att se dem live själva och förstå. Sista för kvällen var Calvin Harries. Hade inte förväntat mig något bra alls och så var det. Det var okej. VI gick efter halva. Förstår mig inte på DJ spelningar. 


 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress