sophie

ÖLAND DEL I
En torsdagseftermiddag packade vi oss in i bilen för att köra till Öland. Sex timmar i en trång bil kan vara kul. 

Vi kom fram och jag började leta vindkvarnar, som tydligen heter väderkvarnar egentligen. Vem kan veta allt, eller hur?

En jävligt mysslyckad bilbild. 

Uppackning av tältet, Redan här var det rätt klart med vilka som styrde och ställde under resan. 

Vi hade en fin plats vid solnedgången. Och soluppgången faktiskt. Första natten sov jag på en fantastiskt oskön madrass att jag vaknade vid fyra. Gick därför upp och såg solen gå upp. Är hard core-nattmänniska men det finns nog inget så otroligt som en soluppgång. Går liksom inte att förklara. Se bara. 

Eftersom vi tältade och Öland är rätt kallt på kvällen var det snyggaste modet vinner. Logiskt. 

Dag två och vi gick ner till centrum. Ok att Ville går utan tröja men varför går Linton utan skor??? (Smidigt att fråga, som att ni skulle veta bättre än mig)

Sen spelade vi minigolf. Jag råkade spela mot sextiopoängsligan. Själv låg jag stadigt på cirka sjuttiofem. Hörde jag högst poäng vinner??? 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress