sophie

MITT STOCKHOLM
Vi bodde på Söder och hade utsikt över Stockholm city, Djurgården och Gröna Lund. 

Direkt när vi checkat in tog vi en promenad runt söder, Gamla stan och Östermalm. Älskar att gå runt i städer. Även då jag vart i Stockholm en miljon gånger har jag aldrig riktigt sett Stockholm. Har vart på Gröna lund, gått i city och Östermalm. Jag har vart på Söder så många gånger, gått på Götgatan. Men jag har aldrig varit turist i Stockholm, så på så sätt var det som att komma till en helt ny stad. En timme från min egen. Sjukt konstig semester, i det perspektivet. 

Vi fikade. Folk tycker jag kan vara lite udda ibland. 

MEN å andra sidan så är det den här jag har som moder. Detta är vad jag brås på. ÄR DET KONSTIGT DÅ ELLER.

På vårt hotell fanns det en jävligt härlig bar. Högst upp med utsikt över hela staden. Med semester och fredag så gick vi såklart upp dit. Tog lite bilder, sen gick vi ner och la oss. Svintrötta. Party people. 
 
Felicia

Så mysiga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress