sophie

MITT LONDON DEL II
En dag vandrade vi runt och kom in i China Town.

Sen fick vi gå ner till Covent Garden igen och hämta min mobil. Någon kan eventuellt ha glömt den där dagen innan.....

Efter det promenerade vi upp igen för att ta tunnelbanan till Holloway Rd och Emirates statium, men det får ni nog se i vlogen!

Näst sista dagen åkte vi ut till Harry Potter World. MMMMMMM här är vi i the great hall. Jag dog psykiskt tusenmiljoner gånger. 

Alltså ÅÅÅH!!!!!

Här bodde älskling. Dog ännu mer. 



Ser ni the sorting hat???

The Burrow aka babes hus <333

Detta var svinkallt och riktigt jobbigt för tusen människor kollade på men jag kinda pulled it off.

Diagon Alley wiiiii

OCH DETTA. SLOTTET. I miniatyr förvisso men inte var det litet för det. Min önskan är att nån snälla bygg detta så det finns i verkligheten så jag kan få bo där och gå i skolan och va exakt som om det var Hogwarts? Snälla???
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress