sophie

MITT LONDON DEL I
Hej vänner som fortfarande tar er in här varje dag. Hur är livet? 
Eftersom att jag fortfarande vill få ut allt om resor här tänkte jag dela med mig av mitt London. Denna blögga kanske kan bli lite aktiv nu, har lite om England och om tolv dagar åker jag och kusinvitaminlina till Teneriffaaaaaaa. Nice va. Hoppas vädret här är sämst den veckan. Anyways, här är bilder från min första dag i Londorre. 

Här har vi precis lämnat av våra grejs på hotellet i just Earl's ct. Insåg cirka sista dagen att vi bodde precis på hörnet till tunnelbanan, och att vi istället för att ta närmaste vägen gått runt hela stationen. Varje dag.

Vi köpte svincoola minibananer som jag trodde skulle smaka godare. Dom smakade som vanligt. 

Vi åkte upp till Notting Hill för att gå tll Portobello Rd. Älskar Notting Hill Gate, tyo en av mina favoritstationer. 

I Notting Hill finns så många fina hus, värt att gå där bara för det. 
 
Titta liksom???

Vi stannade på NANDO'S <3<3<3

Fricksing världens bästa sås, ville ta med den hem!!!!!

Efter en massa strosande åkte vi ner till Covent Garden, har aldrig vart där förut men omg så fint?!??!?!??? Mysigaste platsen i London, jättesöta affärer och liveunderhållning och god mat och bara älskar det. 

Vi åt på Jamie's Union Jack. Jag valde och det var mest pga denna skylt. Tog dock ej efterätt för maten var sjukt mättande och nu blir jag nästan lite ledsen. 
 
Oslofru

Härliga bilder :D

matilda

Åhh London verkar så underbart! Superfina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress