sophie

TELLURIDE
Jag tänkte att jag faktiskt kanske ska lägga upp lite bilder på hur denna lilla staden ser ut. Det blev ju mest dock träd och sånt, men det är fint ändå! Jag har filmat lite klipp också på hur det ser ut här typ, skulle det vara kul om jag satte ihop det???? (Chicago vlog på upptåg, ja....) 

Här börjar vi iallafall med svenska flaggan. Telluride har sjukt många flaggor uppsatta längst main st plus mountain village (ski villagen här) i samband med VM. Jag har hittat två svenska! 

Såhär ser det ut längst river walk som går på ena sidan av staden. 

...och här är slutet på staden, den ligger i en dal och här slutar det. 

Mitt i allt har de en liten pond som de fyller på med fisk då och då för barnen att fiska upp (mysig stad eller vad??) Ser ut lite såhär dår. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress