sophie

MONDAY DREAMING
Hej vänner!
 
Kan jag få säga att jag börjar bli lätt rastlös av att bara vara hemma hela dagarna eller? Har nu inte lämnat San Francisco på hela sju dagar (hahaha) så min hjärna har börjat vandra mot framtida resor, typ min resemånad. Ska ju se One Diection i LA trettonde december, men annars är det inte mycket annat planerat! Är det någon kär person där hemma som vill palla sig över Atlanten och göra NY-Miami roadtrip med mig i slutet av september är det välkommet! Andra resor med, för den delen. Är inte kräsen, jag! Sen ska jag också försöka bestämma mig någorlunda vad jag vill göra efter USA osv, osv. 
 
Idag har annars vart en helt ok dag. Hatar måndagar, always. Skypade med Lydia ett tag på förmiddagen, och sen gick jag och Mini ut i det hääääärliga vädret vi har här. Hoppas det håller i sig, för imorgon planerar jag zoo! Nu på kvällen ska jag göra något jag inte gjort på ett bra tag, sitta framför datorn och kolla på serier. Puss!

Santa Barbara, för jag saknart.
 
Alexandra

Hallå där!
Jag har läst din blogg ett tag (typ sedan somras, då vi åkte iväg till usa ungefär samtidigt), och tycker att du verkar vara himla trevlig och så. Jag bor i Chicago, men kommer antagligen att ta en sväng ner till San fransisco runt 28-29 mars, och jag undrar om du har lust och tid att träffas och kanske visa mig the best of SF osv? kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress