sophie

Vissa har ask.fm, jag har min b-logg
Säkert bara jag som tycker det här är kul, men...
jag har inget bättre för mig på helgerna när alla andra festar. Kul som jag är!
Okej, skojar bara. Chillar med flit, nästan.

Vilken svordom använder du mest? 
Alltså fuck off
Äger du en iPod? I do
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är av <3
Hur många resväskor äger du? Ingen, har mammas 
Använder du flip-flops? Ne, det är snö ute hallå
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA eller Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? JAG SKA VA PÅ BILDEN, feta attentionseeker jag är
Vilken var den senaste filmen du såg? Halva Änglar & demoner. Annars var det Sex and the city. Eller den var också bara halva....
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Blivande au pair, det är jag det! Ne jag vet inte.


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? College, så jag kan utbilda mig inom dans
Har någon någonsin kallat dig lat? Aldrig
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? När jag låg på sjukhus, but that's it.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Mmmm, One Direction-take me home? 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? One Direction, All Time Low, Kent som alltid.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Isåfall har jag glömt det
När var senast någon stötte på dig? Antagligen när jag senast var ute eller så, inte fan kommer jag ihåg det.
Vad åt du till middag senast? TACOS-FREDAG. You do the math
Använder du huvtröjor? Alltid hemma
Kan du vissla? Ibland sörru
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa-p
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Spin rock på Liseberg och liknande! Allt som går högt upp, ironiskt då jag är sviningt höjdrädd.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha, åh ja.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0150
Tittade du på tecknat när du var liten? Yes I did
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Finns inget närmaste hahaha tragiskt ju.
Hur många syskon har du? ett, allt jag behöver!

Är du blyg inför det motsatta könet? Njae, är lite blyg för alla ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till? Harry Potter and the chamber of secrets & Alla vi barn i byllerbyn. Två nätter sen spelade jag upp halva bullerbyn i min hjärna för att kunna somna, det funkade inte. 
Äger du några band t-shirts? Kent, turné 19 och JÄIRFM sen också en random 1D-tröja

När flög du senast? En månad sen typ, till London. Saknart
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra i varje kök, så åtta
Läser du för skojs skull? Räknas bloggar....?
Pratar du några andra språk? English, Español okej nej. Un poco español, si.
Diskar du din egen disk? Tänker inte ens låtsas, it's a big fat no on this one.
Har du gråtit offentligt? Ja, börja störtböla på en restaurang i stockholm en gång. Det var inte så kul.
Har du en stationär dator eller en laptop? Lapitopi.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Beror på vad, marknadsföring no way.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? eH JAA
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? :):):) Det är väl trevligt. 
Kan du kasta macka? Jag har kunnat iallafall
Har du någonsin varit i Jamaica? Nej men jag har varit i Sverige *cool status*
Vad har du med dig in på bion? Alltså va
Vem var din favoritlärare och varför? Min mentor år 7-9, skönaste ever!
Har du dejtat någon av en annan religion? Inte så att jag har en religion så.
Vad har du för väder? Det är mörkt, kallt och blött
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte och natur A
Gillar du att flyga? Uhm jaaa det är nice, ser nästan fram emot flyget till New York!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Samma dryga humor som jag har, går inte annars
Vilken är din favoritdrink? Jag är så fab så jag dricker bara smirnoff ice, men jag säger en såndär röd med frukt på sidan för den ser så god ut.
Gillar du din boende-situation? Har förmånen att ha skilda föräldrar, så nej den suger pretty much.
Vilken är din mammas hemstad? Katrineholm
Din pappas hemstad? Katrineholm/Valla/Bie who knows, han har bott överallt.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-8, kan räcka med 4. Ligger bra till inför studentveckorna boyah

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har ingenting att göra just nu, så skönt så.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej jag är fab
Vilken är din favoritfrukt? Jag vill säga jordgubbar men jag vet att det inte är en frukt men jag säger det ändå.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Alltså nej, jag är ganska hopplös när det kommer till att "äta lagom" ok
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 år, inte ens ett år kvar av tonåren. WEAP AND CRY 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? inte på sms och sånt, annars så är jag lite.
Tror du på liv på andra planeter? Jo, men det gör jag nog
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? USA och deras fucking jävla visum-regler. Eventuellt.
Vad var det senaste du åt? Godis, tacos, mackor. All form av mat?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Tjejer och min bror, så ja tjejer
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa fick bestämma för han aldrig tyckte om mammas förslag.
Gillar du senap? nej fyfan
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? cry baby. Nae jag säger ingenting eller?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske.... skulle inte förvåna mig 
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ron Weasly för han är så jävla snygg och rolig HAHA alltså va borde sova 
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Inte folk som luktar, men who does
Skulle du säga att du är trendig? Hahaha, nej förfan I dress like a hobo. Typ det här är finklätt för mig, så nice:

Äger du en digitalkamera? Ahrå
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ron Weasly, nyss av mig själv tydligen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Har en tendens att göra samma sak......
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Harry Potter
Tycker du att du är attraktiv? Tydligen gör jag ju det
Vad är du allergisk mot? Ananas, katt, laktos
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Bara aldrig. Ska lejonet få dåligt samvete då också eller?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Charlie, kort och fattat

em'''

HAHHA ska lejonet också få dåligt samvete eller <3<3<33 miss you cp

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress