sophie

Dessa frågor <3
Observera att rubriken inte var ironisk, jag älskar frågor wiho. 

Så, fick denna från Johanna:

Hej! Jätteintressant blogg! När jag gått ut gymnasiet ska även jag försöka åka över till usa och bli au pair i ett år. Men för att åka måste man ha 200 "barntimmar" vad gjorde du för att få dom timmarna? Och vilken linje gick du på? Tacksam för svar! Hoppas du har det bra! Kram :)

Weeeell, hur jag gjorde för att få ihop barntimmar. Jo, jag hade panik en hel sommar och sedan sa min faster att jag hade ju tagit hand om hennes fyra ungar sedan de föddes och det stämmer ju faktiskt. Så jag har umgåtts med mina kusiner, tagit hand om de, hjälpt till och barnvakat dem sedan 9 år tillbaka nu så det var bara att försöka gissa antalet timmar. Sen har jag också varit tränare för gymnaster på 10 år i några veckor så det är ju också barntimmar. Så det är otroligt lätt att få ihop barntimmar, dock tror jag bara det är CC som tillåter barntimmar inom släkten. Kolla upp det om du tar hand om typ kusiner!
 
På gymnasiet gick jag sam med inriktning ekonomi, världens tråkigaste ohja. 
 
Jag och lillebror på schtudenten, hitta nånstans vi är lika och ni får tiotusen kronor typ.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress