sophie

mitt liv är en härlig blandning av typ allt
mitt amerika-planerande blir så mycket lidande av mitt nuvarande liv just nu.
jag har så mycket att ta tag i för tillfället så det är lite crazy.
jag och mina friends har startat upp företaget på riktigt nu, ni kan gilla oss HÄR om ni vill!
eftersom jag inte har något speciellt att säga om usa right now kan vi glo på lite bilder, shall we?
jag var duktigt och laddade in alla från min mobil. mohwaahaaa.

företagslunch! 


alltså HAHAH min pappa ♥


min klass var på studiebesök i en plåtskola. jag går ekonomilinjen.


dethär tyckte mina jobbarkompisar var jättekul?!??!?! snacka om att tracka en ny på jobbet.


sista hemmamatchen på söderstadion :(
eh här slutade också blogg.se att fungera. nice
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress