sophie

BRA DAG I SAN FRAAAAAN
Jävlar vilken fartfylld dag det har vart! Började med fyra timmars jobb på morgonen, och efter det åkte jag direkt till skolan. Jag är nu officiellt en student på San Francisco City College! (Önskar jag kunde säga UCSF, jävla skola) Men, jag har alltså tagit tag i mitt liv och signat upp för min näst sista credit. Går nu jazz för nybörjare, och då menar jag verkligen nybörjare. Lite tråkigt eftersom det inte blir någon utmaning för mig direkt, men jag antar att det är bättre än inget! Kul är det iallafall, älskar dans. 

Efter jag slutat åkte jag direkt till för att shoppa. Ni vet, när man är ledig mesta delen av dagen kan man få tråkigt. Lever man då i USA, då shoppar man. Fick med mig hem några tröjor och ett par klackskor. Michael Kors för trettiofem dollar. De bara stod där på golvet och typ väntade på att jag skulle hitta dem, passar perfekt gör de också. Är lycklig. 

Därefter gick ju livet dock lite utför, har suttit hela kvällen hos Emelie och försökt hitta min sista kurs jag måste ta, samt planerat för framtiden. Om två månader får jag requesta mitt flyg hem, och det är alltså en hint för att jag kanske ska bestämma mig samt eventuellt börja förbereda vad jag vill göra efter jag slutat som au pair. Lösningen, låta framtida Sofie ta hand om problemen. Är alltid bäst så. Nuvarande Sofie säger godnatt och godmorgon!

Slutade dock min kväll på ett trevligt sätt, 

Min nya kärlek 




Emma

Hejsan! Älskar din blogg! Jag heter Emma och kommer från Katrineholm precis som du (världen är liten ibland) jag funderar på att åka iväg som au pair men jag har ett par frågor att ställa när det gäller aupair-livet och så, undrar om du har nån mail som man kan skicka frågorna till? :)

Svar: vad roligt! :) du kan maila mig på [email protected] så ska jag svara på dina frågor så bra jag kan! :)
sophie

Emma

Tack för svar! Mailade precis iväg några frågor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress