sophie

TVÅ FRÅGISAR
Postat av: Isa

Vad heter du på weheartit? :)


Jag heter ecristina på weheartit, har världens äldsta konto så mobbas ej. Men feel free to take a look! 


Postat av: Caroline

Har en fråga :) vilken organisation åkte du med? Hur upplevde du den och har de gjort allt det som de har lovat?


Har fått den här frågan ett par gånger, tror också jag svarat på den tidigare i ett inlägg! Jag åker med Cultural Care Au Pair, och jodå de är helt okej. Det enda jag egentligen har att klaga på är NY-tiden och flygen, men det var jag ganska beredd på det skulle strula. Annars tycker jag de är bra, hjälper till när man frågar och kommer ihåg en när man ringer. Trevliga! 


Har på senaste tiden fått en del frågor och kommentarer på min blogg (älskar er), så jag tänkte vara lite snäll tillbaka och inte ta hundra år på mig innan jag svarar. Så här har ni två snabba, hoppas det hjälper lite! 

Nu har jag precis kommit hem och ska snart sova. Har vart iväg med Emelie och en tjej som heter Sara på Cheesecake Factory och sedan bio, endless love. God mat och bra film resulterar i skön fredag! Nu ska jag sova då klockan snart är två am, imorgon kväll blir det NBA game, godnatt! 

(Är så trött, så kul. Babe) 



Mamma!

På Cheesecake Factory jobbar ju hon som är med i The Big bang theory!!! :)

Louise

Åååh jag kom nyss hem från att ha sett den, jag grät igenom halva. Hahaha

Svar: Hahah, så sjukt bra film!!! Skulle kunna se den tusen gånger om ju!
sophie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress