sophie

Det är över nu
Skulle kunna göra detta varje helg, det är den bästa känslan som finns. 
Nervositeten, spänningen i första åttan och sedan släpper det och man glömmer allt som inte har med dans att göra.
Vill ägna hela mitt liv åt det här, jag hör hemma i dansen. 
Jag älskart.

Åh kom förresten fram en annan dansare till mig efter första föreställningen typ:
- Jag såg dig när du dansade baletten, du är jätteduktig! 
Jag sa:
- Åh, tack så mycket, vad glad jag blir!
Hon sa då:
- Du är så graciös i dina rörelser och gör det på ett så fint sätt, riktigt fint var det. Man ser att du kan dansa balett.
Jag:
- :):):):):):) *Dör, gråter en skvätt, skrattar nervöst, vill krama skiten ur människan, dör lite till, black out*
Jag har alltså dansat balett sedan i julas, det är fyra månader. Praktiskt taget ingenting.
Förstår ni min lycka för den kommentaren?!?? Älskar tjejen <3<3<3
 
Fin bild, by the way.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress