sophie

WHAT A NICE DAY

Vilken fin dag vi haft idag, hörni! Lite jobb på förmiddagen, och sedan spenderade jag lite tid på att få ihop en del olika saker tills i höst. Allt är fortfarande i de första stegen, men på något sätt tar allt nån slags form! Det är definitivt bestämt nu, och det börjar komma ifatt mig vilket gör mig otroligt nervös. Haha, nu låter det typ som att nån kommer dö, så är det inte (hoppas jag!). Men med tanke på hur snabbt allt gått, så går ju tankarna såklart i har-jag-verkligen-gjort-rätt-banorna.

För att döda hjärnspökena tog jag, Emma, Blueyee och Emelie en tur till ICA och köpte lite tacos. Sen tjatade jag igenom förslaget att sitta på balkongen, vilket visade sig vara riktigt härligt! Jag säger ju det kompisar, man ska alltid lita på Sofie.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress