sophie

SAMMA LISTA, TRE ÅR SENARE
Okej, så detta skrev jag i lördags halv elva. Mina grannar har alltså inte fest på en måndag mitt på dagen. Vad jag vet. 
 
Hur gammal är du? Tjugotvå år, tre månader.
Hur gammal känner du dig? Allt annat än tjugotvå, ibland är det typ sjutton, ibland hundratre.
Vad har du gjort i dag? Gick upp vid nio, hängde med mamma på second hand, GRILLPREMIÄRADE, åkte hem.
Vilken film såg du senast? Jag kollar aldrig på film, kommer inte ens ihåg när senast var. Typ.
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Älskade, älskade sommaren. Snart är du här också!
 
 
Är du besatt av någonting? Alltså nja, eller jo. Min soda streamer. Haha.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Min lägga, och det är det enda som förändrats på tre år. Fortfarande stökigt med kläder och allt. 
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag kan inte äta lök, jag går hos en psykolog varannan vecka, och jag vill väldigt gärna ha marsvin. 
När vaknade du i dag? Klockan nio kan vi säga, fast egentligen strax efter åtta. 
Vilken är din favorithögtid? Kopierar dåvarande jag; min födelsedag! Eller midsommar.
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? En dag utan stress, det ska vara sol och varmt ute. Gärna i en stad jag inte känner sådär jätteväl och ett par bra gåskor på fötterna!
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? (2013: Göteborg) GBG i all ära men Vingåker snor pengen. 
Hur vill du tillbringa din pension? Jag ska ha en husbil och bila Europa runt. 
Vad lyssnar du på just nu? Mina grannar som har fest. Tack för inviten. 
Har du någon gång brutit ett ben? Fortfarande nej, fortfarande going strong! Ta i trä, Boda imorgon. 
Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Alltså. Min kyl är typ alltid tom. 
Vad är du på för humör just nu? Trött, men glad för BODA BORG. 
Vilka världsdelar har du varit i? Är detta ens intressant? Europa, Amerika, Oceanien, Asien. 
 
 
Vilken är din favoritaffär? Haha, sephora.... 
Vad har du i dina fickor? Mobil och nycken till mitt skåp på jobbet, oftast. 
Vad köpte du senast? Mat och en kruka att ha något kul i. 
Hur många gånger har du flyttat? Femton, soon to be sexton. 
Senaste filmen du såg på bio? Jag svarade Star Wars här, och får svara Star Wars igen.
Vad åt du till frukost? Mina bagels jag gjorde igår <3
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Okej, då var jag tolv. Gick i sexan och trodde jag var något, men egentligen vågade jag inte ens gå in på Tallås själv när jag skulle ha tyska så jag bytte till extra engelska så jag kunde stanna på Skogsborg. Haha. Inge sorglig. 
Har du varit med om en bilolycka? Faktiskt. En kille missade att jag bromsat och stod still, så han dunkade in med femtio km/h bakifrån. Detta var i USA, jag var nitton och livrädd. 
Har du några husdjur? VILL SÅ GÄRNA ha marsvin.
Vilka är dina största svagheter? Jag lider av kronisk hybris. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress