sophie

THAILAND PREP 2015
Hej på er! 
Jag känner mig rätt så on top med bloggandet för tillfället, hoppas det håller i sig. Alla och deras mammor har redan sagt det, men det är ju rätt så kul att ha för att kolla tillbaka liksom. Och detta samtidigt som alla ovannämnda har mottot att "never look back". Men vad vet jag. Min blogg är kul iallafall, hoppas ni tycker det med!
 
Jag ska ju till Thailand om cirka exakt nio dagar (ohmygod) och tänkte härmed dela med mig av det. Trodde inte jag sagt det förut, men visade sig att jag skrev exakt det i inlägget innan också. Haha. Kul. Jag skrev iallafall ner en snabb lista på saker jag vill hinna med i Thailand. Ja, jag tänker ge efter i turisthypen och faktiskt njuta av att vara turist och sånt, jag tänker försöka. Lovar. Här är iallafall must do in runt-om-Phuket:
 
- Big Bhudda
- Alla små öar med fina stränder
- Äta riktigt jävla god thaimat
- hikea runt
- Hyra fyrhjuling/moped och åka runt Phuket Island
- Åka båt och njuta av livet
- Sunsets. Lots of sunsets
- Snorkla
 
Så det är vad jag fått fram, tänkte för en gångs skull faktiskt inte researcha för mycket, utan låta resan ha sin gång. Haha, mvh gammal typ. Vi avslutar med en bild, innan detta går för långt. HEJ THAILAND! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress