sophie

HYBRIS IS MA GAME
Alltså alltid när jag uppdaterar här växer ni så sjukt mycket i statistiken??? Vi snackar typ tio pers här, så ni inte tror jag har hybris (fast det har jag ändå med tanke på min regelbundna uppdatering). Men seriöst dock?? Får lite prestationsångest och känner att jag vill dra igång nått riktigt sjukt som får mig att uppdatera typ lite hela tiden under en längre tid.
 
Om ni kommer på nått får ni ju gärna säga till, så ska jag tänka lite jag med. Tänker lite i AUS-tankar. Kanske lite bucket lists och must do's (ja typ samma sak)? Typ lite how to flytta till andra sidan jordklotet och lite att tänka på. Jag vet inte. Borde jag göra blogginlägg eller vlog? Båda kanske? 
 
Och ja, allt detta från att ni gick från typ fyra personer till tjugo personer på en dag. I know right. Europas största bloggare, that's me. Att bero på stor, gjorde en vlog idag där jag slängde ur mig min aussie plan för mina otroligt (o)många youtubisar. Ni vet ju redan vad som händer men vill ni se den så kan ni ju klicka HÄR och ge den lite kärlek. Sjukt obekvämt att sitta framför en kamera och prata med sig själv. Puss. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress