sophie

UPDATEZ
Jag är i stort behov av en helg. 
Ja, jag vet att det bara är tisdag och att det är tre dagar kvar, med fyra jobbpass, innan jag kan springa ut från min skola och skrika okontrollerat samtidigt som jag gör glädjeskutt och kastar blommor ur en somrig korg (it will happen). Men man kan väl få drömma lite? Det är ju faktiskt bara tre dagar kvar... Förhoppningsvis går det fort, för jag har fullt upp cirka hela tiden av min vakna tid med jobb, gymnastik, träning och mer jobb. På fredag dock, då slutar jag runt tolv och sedan ska jag tatuera mig. Se på fan, vad jag längtar! Det blir en tatuering jag velat ha sen jag var cirka fjorton år, så det är väl på tiden. 
 
Hoppas förresten ni gillade, och har kollat, på min vlog. Jag tyckte om att göra den, så det kommer nog några fler framöver. Och anledningen till att jag bloggar just idag? Kände för det. Trevligt det med! 

Har lilaaktigt hår nuförtiden. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress