sophie

SUNDAY BUT NOT SO FUNDAY
Eliten är no longer i San Francisco, my dear friends. Jag har vandrat (åkt bil, kört för att vara exakt) till Lake Tahoe, och här snöar det på som om molnen aldrig sett jord förut. Det är kallt och blött, svårt att köra. Jag trivs som fisken på land, med andra ord är det kul i några sekunder. Sen inser jag att jag inte kan andas på land, alternativt att jag inte tycker om när det är kallt, blött och snöigt. En sak som är bra med att vara här dock är att jag blir så utvilad, nästan lite för mycket. Det finns då inte mycket att göra här, så se (förhoppningsvis) fram emot många blogginlägg och maaaaybe en vlog från helgen???? Allt kan hända i Tahoe. 

Rocking dem flätorna igen, bästa körfrisyren. Dansar också med till 5SOS, min nya obsession. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress