sophie

LET'S TALK ABOUT CLOTHES, SHALL WE
Jag har vart ganska duktig på shoppigfronten på senaste tiden, och anledningen är väl helt enkelt den att USA har grym shopping, både billig och mycket att välja på. Kommer ju absolut få problem med att shoppa i Sverige efter det här året! Tycker ändå jag har vart ganska duktig på att samla på mig saker, och jag undrar minst fyrahundra gånger om dagen hur jag ska få med mig allting hem igen. Det är ju ändå fem månader kvar! Men jag antar att jag bara får deal with it och shoppa på. I know right, jobbigt!

I helgen gick jag lös på två par jeans, jag fick båda för åttio dollar vilket är typ femhundrafemtro kronor. Häften så lite som man får betala för ett par i Sverige, typ.

Ett par klackar från Guess, tror jag betalade runt trettio dollar, det vill säga ungefär tvåhundra kronor. Love them!

Michael Kors, trettiofem dollar!

Hur min garderob ser ut just nu, minus lite kläder som jag packade ner till Tahoe och lite i tvätten.

Varenda tröja på denna bild har köpts här. Majoriteten från Love Culture, Forever 21 och så några från favoriten Ross också!

Lite jag plockat på mig på senaste tiden. Favoriterna är nog skorna från Topshop eller mina Naked pallets by Urban Decay, älsklart!
 
Esmeralda Edenberg

Jag. Vill. Också. Shoppa. Där.

Svar: Bara komma hit, endast en liten bäck emellan ju!
sophie

Esmeralda Edenberg

Tar på mig superstövlarna och vadar över på en gång, ses om 5!

Esmeralda Edenberg

Tar på mig superstövlarna och vadar över på en gång, ses om 5!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress