sophie

SAN DIEGO PART II
Efter att vi vart i ön Coronado for vi vidare till ytterligare tre stränder i beachområdet. 

Vi stannade först på Mission beach för att bada lite i Pacific Ocean (Stilla Havet, eller hur??), riktigt skönt faktiskt! Inte illa pinkat för att vara februari.

Sen åkte vi gatan över till Mission Bay Park, träffade också på två härliga killar som jag pratade en hel del med om Sverige, California life och San Diego. Vi fick instruktioner om att vi verkligen var tvungna att åka till ett ställe där man ser utöver San Diego, älskar när människor är så sociala av sig!

Sunset Cliffs och Ocean Beach, otroligt fint!

I solnedgången hade min värdmamma tipsat om att åka upp till La Jolla Cove, den västraste delen av staden, så det gjorde vi. 

Sist på vår fullspäckade dag tog vi en middag i Gaslamp quarter, mysigt område men vi kunde nog ha hittat en bättre restaurang. Personalen var otrevliga med flit, på ett sätt som säkert skulle vara roligt om man hade den humorn, men jag vet då inte. God mat iallafall!

Sista dagen åkte vi upp Highway 1, min kamera dog så alla bilder ligger på Ulrikas kamera. Det var en riktigt mysig väg att åka, men otur som vi hade så var det väldigt mycket fog så vi såg inte jättemycket. Enda stället som faktiskt hade sol var Santa Barbara (älskart ju), men vi klagade inte för det! Sedan stannade vi också vid Elephant Seal Beach för att kolla på dessa knubbisar. 


Det var min resa det! Kan säga att det var en av mina top tre resor här i USA, helt klart! Filmade en massa så när jag får tid ska jag sätta ihop en video från helgen, samt kanske lägga upp lite fler bilder när jag snott dem från Ulrikas dator! 
ewwe

Härliga bilder =)

Kram

Lisette

Härliga bilder!

FlizanLizan

Härliga bilder :D

Olivia Nilsson

Fin blogg!

Naliie

vilka härliga bilder! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress