sophie

ONE WEEK MF
Hej vännisar! 
Livet går rätt mycket upp och ner hela tiden och jag känner mig mest illamående. Jag åker hem snart, på riktigt alltså. Alla er därhemma, vi ses snart liksom. Jag orkar inte ens förklara hur det känns, men på något sätt var det en bra inledning på detta inlägg. 

Idag är det då exakt en vecka kvar tills jag avslutar min au pair-karriär, har nu cirka fyra dagar kvar att jobba och omg är det kaos. Är väl tur att jag har Fanny med mig, annars hade det inte blivit många rätt mvh hon som ska vara den som lär ut. 

Annars random saker som hänt under veckan:
- Såg the giver idag, en uppskattning till livet och känslor typ. Mycket bra! 
- Några nätter sedan var det största jordbävningen i Bay area på typ tjugo år. Gissa vem som sov igenom den? 
- Jag tog hål i öronen idag, mest för jag hade tid att döda. 
- Vi ska åka till tahoe på torsdags, jag och Fanny ska köra min bil upp och hon tycker också om 5sos aka 5sos all the way!!!!! Älskar 5sos 


En dag i au pair livet - lämna på dagis (okej lämnade tillbaka rug cleaner om ni inte förstod det) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress