sophie

Scavenger hunt
Vilken bra helg jag haft! 
Igår var jag på pool party liknande med min värdfamilj, så otroligt amerikanskt allt var!
Allt fanns där: pool, BBQ och såklart en miniradio som direktrapporterade footballen. 
På kvällen mötte jag upp Ullrika, vi strosade runt lite bland pirerna ett tag innan det var dags att ta sig hem!
 
Idag var det dock helt andra planer på g, vi samlades för scavenger hunting i SF med alla bay area-au pairer.
VI gick halvhjärtat in i det tillsammans med några svenskar och tyskar, 
tills vi kom fram till att vi iallfall inte skulle vinna, så vi tog oss till In-n-out.
TIll alla er som inte bor i California, synd. Bästa hamburgarna, så goda! Och så amerikanskt.
Efter vårt tappra försök till att vara goda au pairer blev det en sväng på stan, älskar SF downtown. 
 
Nästa helg ser också ut att bli trevlig, hörde jag six flags? (Sverige, googla!)
Vi får se, har en känsla av att det kan bli grymt!

Bästa teamet! Hanna, jag, Lisa.


Hoppas ni ser Golden Gate Bridge (Nej, det var inte en del av tävlingen) (Ja, det var sånt vi gjorde istället)


Det här var en del av tävlingen dock, kolla cool jag är!


Lisa och Hanna!


Jag vet inte vem som var mest stolt här, Hanna eller polisen. Kolla på han bara!


SF Bay


ALCATRAZ!!!!! My god, dit vill jag så mycket så jag spricker. Får bli snart!


Sjölejon, oklart varför de är så spännande.
Mamma

Six flags verkar kanonkul!! Vem ska du dit med?

Svar: Nåra svenska au pairer som bor lite utanför SF!
sophie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress