sophie

Jag ska till usa
När det kommer till att uttrycka känslor i text är jag nog sämsta människan ever. 
Men nu är det så att jag faktiskt bara har en heldag kvar i Sverige innan mitt år i USA börjar,
ett år som förhoppningsvis kommer bli ett av det bästa i mitt liv.
Ett år av resor, nya vänner och massa annat roligt. 
Det kommer också vara ett år ifrån mina vänner här hemma, mina fina underbara personer. 
Orkar inte att jag inte kommer träffa dem, även då vi kommer prata genom skype är det ju inte samma sak.
Det spelar ingen roll om jag får Orlando Bloom som kompis där borta, ingen kan nånsin ersätta mina vänner.
 
Kåmpisar, ni är det bästa jag har. Hade jag kunnat ta med er alla till Amerikat hade jag inte ens tvekat.
Kommer sakna er så mycket, utan er är jag ingenting. 
Ni vet vilka ni är. Ingen nämnd - ingen glömd.
Jag älskar er!
 
Em kan vi nämna dock, fick finaste tavlan med dräggbilder ♥ tack baby!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress