sophie

ONE DIRECTION MANIA
Favoriten har landat i SF igen. 
Shit, vilken helg jag varit med om. 
Ni kommer inte tro mig när jag berättar, men ni ska få höra. 
Imorgon, typ. Måste sova och rensa tankarna nu,
är så trött att jag inte ens märkte att jag tog fel spårvagn hem idag.
Åker alltid alltid samma, men tydligen inte ikväll.
 
Jag avslutar helgen på bästa sätt dock, midnight memories är ute.
Och det är väl lite så den här helgen gått, one direction-tema.
För att få det kort. Jag har stått en meter från killarna, träffat Harry och stötit på dem två gånger på freewayen.
Av en slumt. Så jävla sjukt, ni kan inte ana. 
Nu ska jag sova, är för sent för att babbla. 
Bilder får ni, också en film ska vi få till!
Till slut, tack Hanna och LA för en grymt jävla sjukt skön helg ♥


Anna

OMG! Jag vill också!! Bästa 1D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress