sophie

LOS ANGELES DAY I
So, city of angels. Drömmarnas stad. Verkligen!
Som sagt så har jag haft en riktigt bra helg och jag bara ler när jag tänker tillbaka på den.
Allt började på onsdagen, jag hämtade upp Hanna på glen park och åkte sen hem till mig, 
jag skulle egentligen jobba på kvällen men mina värdpäron frågade om jag och Hanna ville ha deras biljetter till en musikal.
Euhm, istället för att jobba. Vem säger nej? 
Ne, men det var kul! Vi lyckades nästan gå i halvlek när en otroligt söt gammal gubbe sa att det inte var slut.
M, så kan det gå.

Sen var det dags, efter alldeles för lite sömn vaknade vi runt halv fem för att åka till flygplatsen.
Tog barten för typ tredje gången, gick sådär. När vi var sådär halvvägs ropar hgötalaren ut att tåget är påväg mot SFO, såklart förstår två tröga, halvsovande tjejer inte det, hoppar upp och är påväg att rusa ut för att hinna ut innan dörrarna stängs igen. Ett snällt par hinner stoppa oss och tåget fortsätter mot flygplatsen. Duktigt.
Vi kommer fram, allt går bra. Boarding, flyg, avstigning. Allt gick såååå smooth. Sen ska vi hyra bil.
Två och en halv fucking timme tog det för dem att skaffa en halvt fungerande bil till oss. En råarg Hanna rageade till sig tjugofyra dollars discount. 
Efter många om och men var vi äntligen påväg! Kom fram till hotellet, freshade upp och drog ut till Beverly Hills, och som av en slump hamnade vi upp på Rodeo drive. Sen avslutade vi dagen med middag på Hard rock café och en walk på walk of fame. Ändå en så bra dag, och vem hade kunnat ana att nästa skulle bli så otroligt mycket bättre?

Typ sådär åtta på morgonen, och vi hade vart vakna i fyra redan.


Hollywoodskylten ju
 
I ovisshet att rodeo drive är next block.

Rodeo!
 
Walk of fame


Min babe was here
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress