sophie

Måndag igen
Jag fick ihop något som liknar en packlista tillslut, 
så nu är jag i full gång med flyttstädning och den där detaljen att bestämma vilka kläder man ska ha med.
Det är ett rent helvete, helt ärligt. Ena sekunden vill jag packa med allt och andra ingenting. 
Vad är liksom normalt att ta med sig? Hur mycket tid får man till att shoppa i NY, SF? 
Åh, dessa frågor. 
 
Idag är det bara fem veckor kvar, och åtta dagar till ambassaden. 
Är mer nervös för ambassaden är själva resan, dör nästan. 
Jag har iallafall fixat klart allting nu, väntar bara på alla relationer-pappret från skatteverket.
Sen är jag good to go! 
Jag har också bokat hälsoundersökning, om två veckor. 

Det är verkligen inte mycket kvar nu.
Den här veckan skulle jag behöva handla en massa till USA, sen är det Katrineholmsveckan
och efter det vill jag åka utomlands till typ Berlin, London eller Paris.
Sen är det drygt en vecka kvar hemma och sen åker jag i början på veckan efter det. 
Vart tog de där sju månaderna jag hade kvar i Sverige vägen? 



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress