sophie

Ibland vill man bara klippa tung och göra kaoz
Får panik när jag har så mycket att göra i helgen. 
Allt som ska hända, med start imorgon bitti är ungefär
ett fett naturprov, vi ska hitta en födelsedagspresent, tacos, sen häng hos klaris,
jag ska jobba lördag och söndag, farfar och farmor klämde just in ett besök för att fira mig och lillebror, 
pappa vill att vi ska hälsa på gammelfarmor, jag måste verkligen till norrköping, 
vi ska ha London kickoff/planering/middag hos blueyee och sen tänkte jag andas lite däremellan också.
 
Det är fricking kaos i mitt huvud just nu, 
hela mitt liv har hamnat lite på sidan för jag har en massa nyheter om usa.
Det bästa med detta är dock att jag ska hålla på det här sååååå länge nu!
Eller okej då, tills jag vet lite mer själv.
 
helt random sådär, tycker om dig vetdu emster! ♥
 
Emmmmmmmm

ÅÅhh tänk att jag tycker om dig VÄLDIGT mycket också min soff <3

Emmmmmmmm

dina näsborrar forever in my <3<3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress