sophie

Alla dessa au pair-papper
Nu hoppas jag helt enkelt att det är någon på au pair-fronten som läser min blogg, för jag behöver då tips.
Vi får ju en massa papper som man ska hålla koll på = typ mission impossible för mig.
Tills idag hade jag dom blandat med allt möjligt på mitt skrivbord,
men nu har jag dock lyckats få ihop dom till en bunt i mitt au pair-häfte. 
Sen då?! 
Jag har haft dom där förut så jag vet att sekunden jag ska använda häftet ligger alla papper överallt igen.
Så alltså,
vart gör ni av alla viktiga papper och böcker, au pairisar? 
 
Linn

sv: okej vad kul! Jag hoppas på att få komma iväg så också. skulle vara skönt att kunna jobba hela sommaren innan :) Men om jag hittar "den perfekta" familjen och de vill ha mig där tidigare är det ju inga problem att ge sig iväg någon månad innan man tänkt sig :)

Linn

sv: Ja det gör jag :) så man hinner ju inte jobba överdrivet mycket nu sista terminen haha :)

Louise Johansson - Blivande au pair i NJ

Jag lägger allt mitt i en sån där.. aaaah kommer inte på vad det heter?! Inte en mapp, men typ en mapp som man bara ställer på skrivbordet? Ett stående fack? Hahahaha neeej jag vet inte vad det heter!! Hoppas du förstår mig någorlunda ;)

Svar: Aaha! Ja, men en sån har ju jag också, kanske ska ta och använda den :)
sophie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress