sophie

SAMMANFATTNING TVÅTUSENTRETTON - DEL III
Juli, jag kommer inte ens ihåg den månaden?? Jobbade hela tiden, festade på kvällarna. Jobbade exakt såhär mycket:
 
Hade klippt kort förresten, hängde mycketmycket med min bästa kusinvitamin.


Lydias kusiner kom på besök från Canada och de styrde förfest, en kul kväll vill jag minnas!

Varmaste dagen på sommaren var det fansderby mellan Bajen-AIK, vill säga att vi vann men enligt domarn blev det ett lika. 

Bodde också ensam hemma mycket (??), så det blev många middagar med denna babe. "Fixa egen middag" sa pappa, and so we did.

GIck också på premiären Hammarby-Örgryte på nya söderstadion, magiskt!
I augusti drog jag upp till Stockholm igen för att få mitt visum på amerikanska ambassaden, då träffade jag också dessa tjejer för första gången!

Vi styrde kräftskiva hos Blueyee som var typ awesome gott.

Sen festade vi, tydligen så blev det mycket sånt!


Sen drog Katrineholmsveckan igång igen med kk-joggen och, guess what, fest. Men såna bilder har ni ju sett en del av nu.

Packade ihop mitt rum hos mamma inför USA-flytten, bodde hos pappa i fem veckor efter det.
 
Jag och Klara drog till Paris!
 
För att sedan åka vidare och hänga utanför Emirates i London wiiiiii!

Åkte till smultronstället en sista gång, och detta är seriöst min favoritbild från hela året. Kolla min lillebror bara ♥♥♥
(Är förövrigt hela tre år äldre än dessa två, även då jag är kortast. (Sötaste paret ever förövrigt igen))
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress