sophie

Paris del I
Mitt liv är över. 
Prison Break är slut, det jag under den senaste veckan ägnat mitt liv åt är done.
Inte fick vi ett bra slut heller, död från deras sida och tårar från min. 
Tips på serier välkomnas! 
 
Här är förövrigt mina bilder från Paris, det var det jag skulle komma till. I oordning, precis som det ska vara. 

Detta är ju dock första dagen, vi gick ner till Norte Dame.


Spenderade tre sek här med hundratusen andra turister.


Vi har åkt så mycket tunnelbana också.


Andra dagen var vi uppe i Eiffeltornet, det var då fint.


Sacre Coueaiöåär. Stavning på den okänd. 


Åh, Notris igen. Var exakt såhär varmt:


Eiffeltornet. Tror guldgrejen är känd.


Första dagen igen, kan ni se hur jag riktigt njuuuuter eller.


Här, livsnjutare.
Var inte alls "Klara, ta kort på mig när jag filosoferar lite vid Eiffeltornets fot som om jag gör detta varje dag".
Helt in-the-moment-pic.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress