sophie

Dagen
Fyfasen vad skönt att det är onsdag!
Bara två dagar kvar, har varit en så otroligt intense vecka så kan behöva lite helg. 
Har massive huvudvärk, efter att jag tagit två treosar, säger en del. 
 
Tänker hur som helst inte låta den stoppa mitt fina humör. 
Är fruktansvärt nöjd med mig själv måste jag få säga. 
Har både tagit tag i saker på riktigt, planerat en massa student,
dessutom har jag lärt mig att jag har en mycket högre tolerans än vad jag trodde. 
Det tackar jag mina sjuttioelva småkusiner för!
Nästan så att jag kan kalla mig vuxen nu, jag har ett vuxet beteende. Oftast.

Annars kommer resterande vecka bestå till 90% dans. Jazz ikväll, imorgon kväll. 
Dansuppvisning hela dagen på lördag och fest på kvällen. 
Ska också hinna med ett tal i skolan, en åktur till Norrköping, kolla studentklänning, och så vill jag ju grilla också!
Love my life, I do.
 
Att bero på vuxet beteende förresten.... Ja, hon rinde upp 30 sekunder senare. Min mami ♥

Haha, kolla seriöst vad amibitiös jag är på morgonen. Har blivit grym på att äta frulledulle.


... och så dödar vi lite tid, standard.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress