sophie

fett med delstater
jag har tänkt mycket på i vilken delstat jag vill hamna i,
om jag vill bo i en stor eller liten stad. 
det skulle vara så skönt att hamna i söder och ha sommar i mer än två månader för en gångs skull,
men ändå vill jag så gärna hamna nära new york. är det något jag vill så är det att bo i NY nångång i livet.
 
jag är lite rädd att jag inte kommer trivas till max om jag hamnar i typ minnesota eller montana.
det är så kallt så stor del av året och det har jag ju redan här hemma i sverige.
inte för att jag inte trivs här, bara att jag trivs bättre när det är varmt och sommar. 
 
nae, jag vill hamna i texas, california eller florida. det skulle vara grymt.
alabama skulle inte heller vara fel, men det kanske bara är för jag är så otroligt nerkärad i hart of dixie.
 
/s
 
 
 
Rebecca Stråhle-Wolke

Vad fin header. Och du har bytt blogg, ska jag följa denna istället nu?
sv; JAAA alltså jag tänker på På drift?, Idioter och Ett år utan sommar när jag hör den. Och Röd. Och vanliga Kent, så som jag vill att de ska låta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress